Cum lucrăm?
Obiectivul nostru principal este acela de a fi consultanți și parteneri pe termen lung pentru clienții noștri în ceea ce privește serviciile turistice.
Obiectivele și abordarea noastră
Prin întelegerea obiceiurilor, preferințelor și a cerințelor, folosim și construim abordări individuale pentru fiecare dintre clienții noștri, ceea ce reprezintă baza colaborării noastre. Îmbinând informația primita de la aceștia cu opinia noastră în calitate de experți, ne asigurăm de oferirea unor servicii de calitate.
Căutăm să inovăm și să implementăm noi metode de lucru în ceea ce privește serviciile oferite pentru clienții corporate. În urma analizării cerințelor clienților noștri am dobândit capacitatea de a asigura cele mai precise servicii, atât pentru călătorii individuale, cât și pentru grupuri, indiferent dacă reprezintă călătorii de business sau programe turistice mult mai cuprinzătoare.
Negociem condiții speciale
Experiența și expertiza acumulată de-a lungul timpului atât pe piața din România, cât și pe cea internațională ne-au ajutat să construim parteneriate cu cei mai mari furnizori de servicii turistice pe scala națională și internațională – companii aeriene, tour-operatorii globali, sisteme de rezervări internaționale, companii de asigurări, lanțuri hoteliere din România și din străinatate. Aceste colaborări au scopul de a-i avantaja pe clienții noștri, deoarece datorită acestora reușim să negociem condiții preferențiale pentru clienți.
Unul dintre marile avantaje de a lucra cu GTS International este acela că urmărim să avem o relație pe termen lung cu clienții noștri, aspect care determină în viitor o scădere semnificativă a costurilor aplicabile.
Oferim calitate și profesionalism
Echipa GTS Internațional este formată din oameni cu calificări excepționale cu o experiență incontestabilă în ceea ce privește domeniul turismului. Toți angajatii au fost pregătiți printr-o serie de traininguri, scopul final fiind acela de a oferi servicii de înalta calitate, în funcție de nevoile clienților.
Reprezentanți dedicați
Compania noastră urmarește să ofere fiecărui client servicii adecvate care sunt în concordanță cu nevoile, regulile și obiceiurile lor specifice. Lucrăm după principiul de a avea un reprezentant specializat pe nevoile consumatorilor. Acești reprezentanți sunt responsabili pentru întregul proces: de la cerințele propriu-zise ale clienților, analiza acestora, până la feedback. Dacă cerința venită din partea clientului este una complexă, reprezentantul va implica în furnizarea serviciului și pe ceilalți specialiști aferenți, el fiind, însă, persoana de contact pentru client. Garantăm ca acest reprezentant va fi disponibil în permanență pentru client la orice oră a programului de lucru. În afara orelor de lucru, clienții vor fi asistați de un consultant de serviciu, membru al echipei GTS, care va fi disponibil în permanență.
Garantăm siguranța clienților noștri
GTS Internațional valorifică relațiile corecte atât cu clienții, cât și cu furnizorii săi. Prin încrederea pe care clienții ne-o acordă, aceștia pot fi siguri de faptul că plățile către terți sunt realizate corect și în concordanță cu termenii agreați și că nu există niciun fel de amenințare în ceea ce privește serviciul pe care l-au plătit.
Capital autorizat peste minimum
Facem parte dintre puținele agenții de turism din România care au un capital autorizat peste minimum, în valoare de 2.000.000 lei. De asemenea, compania deține garanții și polițe de asigurare pentru principalii săi furnizori în valoare cumulată de peste 500.000 lei, care întărește garanțiile pentru clienții noștri în ceea ce privește serviciile noastre.
Cunoașterea corespunzătoare a legislației românești
Respectăm în totalitate legile românești referitoare la documente, contabilitate și taxe aferente serviciilor turistice furnizate, asigurându-le clienților noștri siguranță și protecție în ceea ce privește practicile incorecte.
Istoria companiei
GTS Internațional – unul dintre liderii agențiilor de turism pentru corporate din România.