Beneficii pentru angajații care călătoresc
Acces facil la informații și la serviciile turistice
Beneficii pentru angajații care călătoresc
Angajații care călătoresc sunt utilizatorii efectivi ai serviciilor de călătorie. Ei sunt clienții noștri cei mai importanți, care au nevoie de informații clare, de mai puține documente și de răspundere simplă.
Beneficiile pentru angajații care călătoresc includ:
Informații complete și documente de călătorie într-un format convenabil;
Asistență în caz de urgență 24/7;
Posibilitatea de a acumula puncte bonus individuale în plus, față de programele de călătorie corporative.
Beneficii pentru manageri
Pentru managerii seniori, este foarte important ca excursiile să fie organizate în conformitate cu standardele lor.
Beneficii pentru responsabilii de călătorie
Știm ce aşteptări au organizatorii de călătorie
Beneficii pentru departamentele financiare
Contabilitate clară, rapoarte, plăți flexibile
Beneficii pentru angajați
Oferte pentru călătoriile din timpul liber